جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

حمید حیدریان عصر امروز در آیین افتتاح پروژه اداره ثبت اسناد واملاک ناحیه 2 ایلام اظهار اشت: ساختمان شماره2 ثبت اسناد استان ایلام با متراژ 2 هزار و 760 متر در 6 طبقه به‌منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیرکل ثبت اسناد استان ایلام خاطرنشان کرد: خدمات مختلفی از سوی ثبت اسناد استان درحال انجام است که از آن جمله می‌توان به الکترونیکی شدن کلیه خدمات ثبتی، پیشبرد طرح کاداستر به‌صورت مطلوب و.. اشاره کرد.
این مسئول با اشاره به این‌که پروژه ساختمان شماره ۲ ثبت اسناد استان از سال 94 آغاز شده و پس‌از اجرای فاز اول به دلیل عدم تخصیص اعتبار با مشکل مواجه شد افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده از سال 98 روند تکمیل پروژه آغاز و امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم هستیم.
حیدریان با اشاره به صرف اعتبار 111 میلیارد ریالی برای این پروژه گفت: از تمام مسئولانی که خدمات مفیدی جهت ساخت و تکمیل این پروژه انجام داده‌اند تشکر می‌کنم.
ذبیح الله خدایان نیز در ادامه این آیین با اشاره به این‌که از مجموع حدود 480 ساختمان ثبت اسناد کشور 150 واحد به‌صورت استیجاری و 160 واحد فرسوده‌است اظهار داشت: طی 2 سال گذشته به کمک دولت و مجلس تلاش شده برای بهبود وضعیت ساختمان‌های ثبت اسناد در کشور اقدام شود.
معاون قوه قضائیه و رییس ثبت اسناد کشور با بیان این‌که در راستای بهبود وضعیت ساختمان‌های ادارات ثبت اسناد کشور در سال جاری 60 پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود گفت: باید تلاش شود فضای ادارات در شأن مراجعین باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن مراجعات به واحدهای ثبتی بهبود فضای فیزیکی این واحدها در دستور کار قرار دارد.



نویسنده: مریم نظری
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان