شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

حجت الاسلام یونس گلی مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه استان ایلام در مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان که به همت مرکز خدمات حوزه این استان برگزار شد گفت: مسئولین باید قدر طلاب جهادی را بیشتر بدانند و از آن ها حمایت کنند.

وی افزود: همانطور که در روایات داریم «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» می بایست مسئولین دولتی و حوزوی استان باید بیش از پیش فعالیت های این عزیزان جهادگر را که به واقع تجلی ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود مورد توجه قرار دهند.

مسئول گروه یاوران سلامت روان استان ایلام خاطرنشان کرد: وقتی که این گروه تشکیل شد در اوج ناامیدی و شدت شیوع بیماری کرونا وارد کار شد؛ کار خواهران و برادران عضو این گروه کار با عظمتی است و نباید کوچک شمرده شود.

وی برخورد مسئولین استان در مورد این گروه جهادی را تاکنون قابل قبول دانست و گفت: هرچه ما حوزویان بیشتر روی این برنامه ها سرمایه گذاری کنیم موفق تر خواهیم بود.

حجت الاسلام گلی تصریح کرد: مسلماً طلاب عضو گروه جهادی یاوران سلامت روان در استان ایلام کار بزرگی انجام داده اند؛ این گروه از قبل وجود نداشت و هیچ گروه حوزوی قبل از این چنین فعالیتی نکرده بودند تا تجربه ای برای گروه حال حاضر باشد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این گروه نقطه عطفی است در برنامه های تبلیغی و جهادی طلاب در استان و حتی در سراسر کشور افزود: اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان در بیمارستان ها به برگزاری مراسمات روضه خوانی و عزاداری پرداختند.

مدیر گروه جهادی یاوران سلامت روان استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و انجام فعالیت های مختلفی اعم از تغسیل و تشییع و تدفین درگذشتگان کرونایی و سپس حضور در بیمارستان ها توانستیم به مردم شریف استان ایلام خدمت رسانی کنیم.
 حجت الاسلام ایمان نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام نیز در مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان که به همت این مرکز برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های طلاب جهادگر، گفت: حضور به موقع و فعالیت های بسیار خوب طلاب در موضوعاتی مانند زلزله، سیل، کمک های مؤمنانه، تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونایی، و ... بر کسی پوشیده نیست و باید این عزیزان مورد تقدیر مسئولین و مردم واقع شوند.
وی افزود: طلاب جهادی استان ایلام در عرصه مقابله با کرونا توانستند علاوه بر خدمت رسانی، فعالیت تبلیغی و فرهنگی بسیار خوبی داشته باشند.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه ایلام خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه استان ایلام به کمک طلاب جهادی توانست در زمان وقوع سیل بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کمک رسانی به خسارت دیدگان نماید.
وی تصریح کرد: ما باید بتوانیم همیشه طلاب جهادگر را مورد حمایت قرار دهیم تا در ورود به این گونه فعالیت ها دلگرمی داشته باشند.
وی با اشاره به یکدلی و همراه بودن طلاب جهادی افزود: ورود خودجوش طلاب جهادی جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
حجت الاسلام نظری با تأکید بر ضروت حمایت از طلاب جهادی، اظهار کرد: سعی داریم طلاب مستعد را در جهت راه اندازی اشتغال های کوچک حمایت کنیم تا علاوه بر رفع مشکلات معیشتی آنان، بتواند جایگزین مناسبی برای فعالیت های تبلیغیشان که به دلیل شیوع کرونا به تعطیلی کشیده شد باشد.
وی گفت: گروه جهادی یاوران سلامت روان واقعاً سنگ تمام گذاشتند.
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام با تقدیر از گروه جهادی یاوران سلامت، افزود: طلاب جهادی که به صورت خودجوش وارد عمل شده اند مورد تجلیل واقع شوند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان