جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |‍ اجرای بیش از هزار و 840 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان استان ایلام/ رتبه نخست ایلام در زمینه کاریابی

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 840 طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان این استان راه اندازی شده است.

به گزارش سفیر ایلام  جعفرزاده بیان کرد: اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ، کاریابی در موسسات و مراکز تولیدی خدماتی و نیز از طریق راهبران شغلی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه استان ایلام در زمینه کاریابی توانسته است رتبه نخست کشور را به دست بیاورد افزود: امسال در زمینه کاریابی امداد استان ایلام بیش از 640 مورد اشتغال ایجاد کرده است.
معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات حدود 52 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است گفت: برنامه این نهاد در این زمینه تا پایان سال حدود 260 میلیارد تومان است.
جعفرزاده افزود: در زمینه ایجاد شغل نیز برنامه این نهاد ایجاد بیش از 6 هزار فرصت شغلی است که امداد استان ایلام مصمم است حداقل این تعداد شغل را محقق نماید.
وی در پایان با عنوان اینکه آموزش و مهارت آموزی مددجویان جویای شغل یکی از برنامه های مهم این نهاد است تصریح کرد: تا کنون حدود ۲۵۰۰ مددجوی جویای کار در این زمینه آموزش دیده اند و تا پایان سال این برنامه به حدود ۳ هزار نفر خواهد رسید.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان