جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: با هدف ریشه کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن در شرکت و نیز ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مشترکین و ارباب رجوع، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام با اولویت کارکنان عملیاتی و واحد‌های مرتبط با امور مشترکین آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی افزود: طرح مذکور از هفته دولت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، همزمان در مرکز استان و کلیه شهرستانها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام حدود ۵۰۰ نفر شاغل در حوزه‌های عملیاتی و غیر‌عملیاتی دارد، اظهار داشت: این طرح بر اساس برنامه زمانبندی و اولویت‌های تعریف شده برای کارکنان در حال انجام است.

شمس اللهی به مکاتبات و پیگیری های انجام شده با نهادهای حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع تر طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام اشاره و تصریح کرد: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین و مراجعین گرامی بنحو شایسته‌تری صورت می‌پذیرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان