Notice: Undefined variable: systemError in /home/safirenew/domains/safirenew.ir/public_html/index.php on line 13

Warning: imagecreatefromjpeg(file_image): failed to open stream: No such file or directory in /home/safirenew/domains/safirenew.ir/public_html/index.php on line 14

Warning: imagebmp() expects parameter 1 to be resource, string given in /home/safirenew/domains/safirenew.ir/public_html/index.php on line 15

Warning: imagebmp() expects parameter 1 to be resource, string given in /home/safirenew/domains/safirenew.ir/public_html/index.php on line 16
سفیر ایلام - بیش از ۲۰۷ هزار خدمت در میز خدمت شرکت گاز ایلام انجام شد
یکشنبه, 13 آبان 1403
یکشنبه, 13 آبان 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |بیش از ۲۰۷ هزار خدمت در میز خدمت شرکت گاز ایلام انجام شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال گذشته ۲۰۷ هزار‌و ۲۲۸ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده است که انجام ۱۸۷ هزار‌و ۴۶۸ خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی و ۱۹ هزار‌و ۷۶۰ خدمت بصورت حضوری در این مجموعه، به آحاد مختلف جامعه شهری و روستایی و سایر مراجعین ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است، افزود: طی نظرسنجی بیش از ۸۳ درصد خدمات ارائه شده بصورت غیر حضوری و الکترونیکی بوده‌است.
وی با بیان اینکه این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و غیره بوده است، اظهار داشت: علاوه بر خدمات غیرحضوری، بیش از ۱۹ هزار‌و ۷۶۰ خدمت حضوری نیز به جامعه هدف ارائه شده‌است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات رسانی فعال است، تصریح کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال گردیده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیر‌ضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
شمس اللهی ادامه داد: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکین بصورت غیرحضوری خدمات ارائه می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می کند.
شمس الهی خاطر‌نشان کرد: انجام خدمات بصورت غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین، سبب ایجاد رضایتمندی نیز برای این مجموعه می‌گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سامانه مذکور ۱۴۲ خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات ، انتقاد، پیشنهاد ، پاسخ به استعلامات و غیره قابل انجام می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان