شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]
مهندس عزیزان طی پیامی هفته جهاد کشاورزی را خدمت خانواده بزرگ کشاورزی استان ایلام ،بویژه همکاران محترم سازمان و ادارت تابعه تبریک گفت.
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ چاپ

سفیر ایلام |فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی (۲۱-۲۷خرداد ماه ) که مصادف است با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس جهاد سازندگی، فرصت مناسبی است تا با مرور تجارب به دست آمده و تبیین ظرفیت ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی و گشایش در سفره مردم گام برداریم.

◽️نام‎گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری به نام‎ «جهش تولید با مشارکت مردم» و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص حوزه تولید، اشتغال و خودکفایی درکشاورزی و امنیت غذایی کشور در گام دوم انقلاب اسلامی ،حکم "منشور راهبردی تحول بنیادین کشاورزی" را دارد که طبعا این مهم به تأمین امنیت غذایی و در نهایت اقتدار غذایی کشور شتاب مضاعف می‌بخشد.

◽️اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را خدمت خانواده بزرگ کشاورزی استان ایلام بویژه کشاورزان سختکوش ،تولیدکنندگان،بهره برداران بخش کشاورزی،بازنشستگان و سنگر سازان بی سنگرو... و همچنین همکاران محترم سازمان و ادارت تابعه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، رجای واثق دارم که با گسترش فرهنگ و روحیه‌ ی جهادی نیل به اهداف عالیه نظام در این حوزه محقق خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان