پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |اجلاسیه بزرگداشت رزمندگان و ایثارگران استان ایلام روز چهارشنبه با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین برگزار گردید.
سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین با بیان اینکه مردم استان ایلام در روزهای سخت دفاع مقدس به میدان آمدند اظهار داشت: این مردم 8 سال دفاع مقدس با دستان خالی از مرزهای کشور اسلامی ایران دفاع کردند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید طی روزهای گذشته در استان ایلام اضافه کرد: روزهاست استان ایلام تب و تاب دفاع مقدس گرفته‌است و گویی شهدا آمده‌اند و همه شهر را شستشو می‌دهند.
وی با بیان این‌که کاش می‌شد تجلی مردم از استقبال شهدا را به تصویر کشید خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان ایلام در دفاع مقدس حماسه آفریدند و همچنان پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
سردار شاکرمی با اشاره به این‌که برگزاری کنگره سه هزار شهید و همچنین تشییع پیکر پاک شهدای گمنام طی روزهای گذشته سبب بیداری مجدد مردم استان ایلام شده‌است افزود: طی برگزاری کنگره مردم استان ایلام از سراسر مناطق خود را به این کنگره می‌رسانند تا در فضای شهدا قرار گیرند و مرام و سبک شهیدان در روزهای گذشته قابل دیدن است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام همچنین به دیدار اعضای کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به دریچه‌های نورانی دفاع مقدس در ایلام ورود کرده و درصورتی‌که به بیانات رهبر عمل کنیم ایلام مهد پایداری خواهد شد.
غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان با تاکید بر این‌که این ابر تحول توسط مردم و با یاری و راهنمایی امام راحل اتفاق افتاد، افزود: این پیروزی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد و تمدن مادی غرب را دچار بحران هویت و گفتمان کرد.
وی با بیان این‌که بسیاری از اندیشمندان از فروپاشی تمدن غرب و از توسعه اسلام سخن می‌گویند اضافه کرد: پیروزی‌های مردم ایران در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی اسلام بر مستبدان مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است.
سردار سلیمانی در ادامه اظهار داشت: مردم کشور و به تبع آن استان ایلام نبرد عاشورا را سرلوحه دلاوری‌های خود قرار داده و در دوران دفاع مقدس شجاعانه به میدان نبرد آمده و از انقلاب و نظام دفاع کردند و در برابر دشمن متجاوز بعثی که بیش از 50 کشور آن را حمایت کردند، ایستاد.
رئیس سازمان بسیج با بیان این‌که یک انقلاب بزرگ نیاز به فداکاری‌های بزرگ دارد گفت: این فداکاری بزرگ توسط ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و شهدای گرانقدر محور اصلی این حماسه و پیروزی بودند و امروز نیز چراغ راه ما هستند.
سردار سلیمانی اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایلام در دوران دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی ایستاد که این عمل تحسین‌برانگیز است.
وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب و نظام این روزها نه‌تنها بحران مشروعیت بلکه بحران موجودیت پیدا کرده‌اند، اظهار داشت: دشمنان نظام شکست در مقابل انقلاب اسلامی را پذیرفته و در حال فرار از منطقه هستند و نگران فروپاشی پایه‌های متزلزل قدرت خویش هستند.
این مسئول با اشاره به این‌که براساس پیش‌بینی‌های امام راحل پیروزی بزرگ در انتظار جهان اسلام است خاطرنشان کرد: پیش‌قراول این پیروزی بزرگ، پیروزی‌ مردم ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.
سردار سلیمانی با اشاره به این‌که دوران سیطره غرب به پایان رسیده است اضافه کرد: دستاورد خون شهدا آنقدر بزرگ است که زبان قاصر از بیان آن است.
وی همچنین به پیش‌بینی امام راحل در خصوص فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی چند سال آینده را به خود نخواهد دید و فلسطین و شهرهای اشغالی آزاد خواهند شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان