پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |نورالله دلخواه گفت: طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محور‌های برف گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان اجرا شد.

وی افزود: در طرح عملیات راهداری زمستانی راهداران از امروز با حضور در جاده طرح زمستانی خود را رسماً آغاز کردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: راهداران ایلام با حضور ۳۲۰ نیروی راهدار و پشتیبان در امر راهداری با تجهیزات و به کارگیری ۲۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح شرکت دارند.

دلخواه گفت: این طرح با ۲۴ اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی عنوان کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در استان برای راهداری زمستانی در راهدارخانه‌ها دپو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان