جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

این جلسه به ریاست مجید کاکی سرپرست فرمانداری و با حضور امام جمعه شهرستان و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مجید کاکی در این جلسه گفت: ۱۲کمیته در ستاد اربعین مشخص شده و هر کمیته با زیر مجموعه‌ها باید آمادگی های لازم جهت برگشت زوار از مرز مهران را داشته باشند.
فرماندار شهرستان مهران در ادامه افزود: مرز مهران همچنان بسته و هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات از این مرز ممنوع و در مبادی های ورودی مهران تمام تردد ها کنترل می‌شود و در صورت مشاهده، زائران عودت داده خواهند شد.
این مسئول در خصوص برگشت زوار گفت: در برگشت زوار تنها امکانات اولیه چون آب آشامیدنی،خودرو و نیز درمان در دسترس است و زوار به صورت مستقیم از مرز به سمت مقصد راهی خواهند شد.
کاکی در ادامه افزود: با همکاری همه مردم، مدافعان سلامت و مجموعه شهرستان از پیک پنجم کرونا در مهران عبور کردیم و در شرایط کاهشی قرار داریم و انتظار میرود که مردم به همین شیوه رعایت کنند تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.
کاکی گفت:تاکید میکنم با توجه به برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون در استان ایلام مردم در این امر مهم مشارکت داشته باشند زیرا تنها راه پیشگیری از این ویروس منحوس تزریق واکسن و دوری از تجمعات و استفاده از ماسک است.



نویسنده: مریم نظری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان