شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام 

دیدار معاون عمرانی استانداری ایلام با مدیر عامل و شواری معاونین جمعیت هلال احمر استان

به مناسبت هفته هلال احمر معاون عمرانی استانداری ایلام با حضور در جمعیت هلال احمر استان با مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده وبه عنوان یکی از فعال ترین دستگاه ها در پوشش فعالیت های امدادی وکار های اجتماعی وعام المنفعه حضور چشم گیر وتاثیر گزاری دارد وبرای خدمت به خلق خدا در هر حال وشرایطی آ ماده خدمت رسانی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن تبریک هفته هلال احمر و عید سعید فطر گزارش کاملی از فعالیت ها وخدمات تمامی حوزه های کاری جمعیت هلال احمر استان در طول سال 99 را ارائه نمودند.

علی اصغر علی اکبری در ادامه سخنانش به اهم نیاز های جمعیت هلال احمر از جمله تعیین تکلیف زمین اردوگاه اسکان اضطراری پایانه مرزی مهران، اعتبار و مجوز برای ساخت پایگاه های امداد و نجات کل سفید ، سه راهی کاور، چهار مله ، سه راهی ملکشاهی، ایجاد شعبه هلال احمر در شهرستان های تازه تاسیس وانبار امدادی شماره 2 مرکز استان، انبار امدادی شعبه مهران و تکمیل اردوگاه ایوان به عنوان پروژه های مهم اشاره و از معاون عمرانی استانداری ایلام تقاضای اعتبار لازم برای انجام این پروژه ها را نمودند.


معاون عمرانی استانداری ایلام در این دیدار ضمن تبریک هفته هلال احمر و عید سعید فطر از خدمات جمعیت هلال احمر قدردانی وعنوان کرد این خدمات برهیچ کس پوشیده نیست و از ابتدای تشکیل جمعیت هلال احمر خدمات و فعالیت های بسیار گسترده ای را در سطح کشور و حوادث بین الملی داشته که یکی از مهم ترین خدمات و کمک های جمعیت هلال احمر در جنگ تحمیلی بوده است.

مهندس احمد کرمی اظهار داشت: داوطلب در هلال احمر از فعالیت ورسالت این جمعیت شناخت وآ گاهی دارد و می پذیرد که در چه میدان سختی پا به عرصه خدمت گذاشته که خدا را شکر در جمعیت هلال احمر شاهد جانفشانی ها و از خودگذشتگی عزیزانمان در قالب نیروهای داوطلب هستیم.

مهندس کرمی با بیان اینکه از ابتدا تا انتهای یک حادثه هلال احمر حضور پر رنگ و اثر گذاری دارد، گفت: در حوادث مختلف کشور موقعی که به تیتر اخبار نگاه می کنیم ، هلال احمر در صدر دستگاه ها حضور دارد.

وی ادامه داد: حضور نیروهای هلال احمر در حوادث نماد آرامش و فداکاری است و مردم در حوادث وقتی نیروهای هلال احمر را می بینند یک آرامش نسبی کسب می کنند.

وی افزود: خدمات در جمعیت هلال احمر همواره برند و برجسته بوده است. چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح که حادثه ای وجود ندارد و نیروهای هلال احمر در زمینه های سلامت، کمک های خیر خواهانه، کمک به نیازمندان انصافاً یک نقش کلیدی و اثر گزاری دارد.
مهندس احمد کرمی در این دیدار بر نظر مساعد خود وکمک های حوزه استانداری برای توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای، توسعه مراکز اداری هلال احمر در شهرستان ها و تجهیزات و امکانات امدادی تاکید کرد وقول مساعدت وهمکاری داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان