شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

استاندار ایلام گفت: ۱۳۶ پروژه هفته دولت با اعتباری افزون بر ۴۳۶ میلیارد تومان در این استان کلنگ زنی یا افتتاح می شود. 
 

محمد نوذری روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۱۳۶ پروژه هفته دولت که در ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۱۴ پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه های هفته دولت ایلام در حوزه های راه، جاده، بهداشت و درمان و سایر بخش ها کلنگ زنی و افتتاح می شود و افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها موجبات اشتغال یک هزار و ۶۵۰ نفر را در استان بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: پروژه های هفته دولت در ایلام بصورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور معاونین استاندار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

نوذری تاکید کرد: ارایه گزارش عملکردی اقدامات انجام شده موجب ایجاد وحدت بین مردم و دولت می شود و از سوی دیگر فضای همدلی در کشور ایجاد می شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: مهم ترین ویژگی هفته دولت ارایه گزارش عملکردی خدمات نظام و دولت به مردم است و باید اقدامات انجام شده در تمامی حوزه ها توسط مدیران به اطلاع مردم برسد.

مکتبی بودن و ساده زیستی ۲ راز ماندگاری دولت شهید رجایی بود

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: مکتبی بودن و ساده زیستی ۲ راز ماندگاری دولت وقت شهید رجایی در سال ۱۳۶۰ بود.

نوذری افزود: در ۸ شهریور سال ۱۶۰ در دفتر ریاست جمهوری به دلیل انفجار، نخست وزیر وقت محمد جواد باهنر و محمدعلی رجایی رییس جمهوری منتخب به شهادت رسیدند اما با وجود اینکه ۲ ماه از دوره کاری آن دولت نگذشته بود ولی همان مدت کوتاه بصورت یک الگو برای دولت های جهان شناخته شد.

وی اقتدار و امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت: همه مسوولان و مردم باید قدردان جانفشانی شهیدان باشند که ادای دین مسوولان در این راستا تعهد کاری و خدمت به مردم است.

مقابله با کرونا نیازمند اهتمام همگانی است

استاندار ایلام در بخش سوم سخنان خود به شیوع پیک پنجم کرونا اشاره کرد و گفت: تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در استان ایلام روز به روز در حال افزایش است که برای مقابله با آن باید همه مردم و دستگاه های اجرایی بسیج شوند.

نوذری یادآور شد: برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره این بیماری، همه دستگاه از نظر پشتیبانی و فراهم کردن تجهیزات باید دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استقبال مردم از تزریق واکسن از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام گذاری شده است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان