شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از فعال شدن مراکز واکسیناسیون سپاه امیرالمومنین(ع) برای تسریح در واکسینه کردن شهروندان خبر داد.
سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از فعال شدن مراکز واکسیناسیون سپاه امیرالمومنین(ع) برای تسریح در واکسینه کردن شهروندان خبر داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:  در راستای تحقق فرمان رهبر انقلاب و به جهت همراهی با دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خدمت رسانی به مردم ایلام و ایمن‌سازی آنان در برابر ویروس منحوس کرونا ، سالن الغدیر این سپاه به مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای شهروندان اختصاص یافته است.

وی افزود: این سپاه در جهت تحقق واکسیناسیون عمومی و در راستای طرح شهید سلیمانی تمام توان خود را به کار و از ظرفیت بسیج نیز استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانیدهیئت‌های مذهبی استان بوشهر پیشگام مبارزه با کرونا هستند
برق مراکز کرونایی و تصفیه خانه‌های آب شرب اردبیل قطع نمی‌شود
کرونا در جهان/ ابتلای بیش از 568000 نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییرات
شاکرمی خاطرنشان کرد؛ علاوه بر مرکز الغدیر، سالن شهدای قلاویزان و درمانگاه تنفسی و درمان سرپایی بیماران کرونایی نیز توسط این سپاه فعال و درحال خدمات رسانی به بیماران کرونایی است.

وی استفاده از ظرفیت خود رویی سپاه برای واکسینه کردن عشایر و روستاهای استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمام امکانات سپاه برای تحقق فرمان رهبری در اختیار متولیان مبارزه با این ویروس خبیثه قرار دارد.

ختم سخنان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آن بود که گفت: با استناد به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مسئله اول کشور امروز کرونا است و بایستی اختلاف سلیقه‌ها را در این وضع بحرانی کنار بگذاریم و با اتحاد و یکدلی برای مهار کرونا در استان تلاش کنیم تا انشاالله بر این مشکل فائق آئیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان