شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۵۹ فقره وام ازدواج توسط بانک های استان به متقاضیان پرداخت شده است. 
 

به گزارش ایرنا، طالب یاسمی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده ( سه هزار و ۲۵۹ وام ازدواج) بیشترین پرداختی با هزار و ۳۶۸ مورد مربوط شعب بانک ملی استان ایلام بوده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد ۲ هزار و ۱۸۹ نفر نیز برای دریافت تسهیلات ازدواج در نوبت قرار دارند که درصورت تامین اعتبار این تسهیلات پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام یادآور شد: در حال حاضر وام قرض الحسنه ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی برای زوج های کمتر از ۲۵ سال و وام ۷۰ میلیون تومانی نیز برای زوج های بالای ۳۰ سال پرداخت می شود.

یاسمی با اشاره به پرداخت تسهیلات در سال گذشته بیان کرد: سال ۹۹ تمام اعتبار وام ودیعه مسکن استان به طور ۱۰۰ درصد اختصاص یافت و در این خصوص تعداد هزار و ۹۳۳ فقره تسهیلات تخصیص و پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات کرونایی ۶٠ تا ۱۶۰ میلیون ریالی به حساب چهار هزار و ۵۰۰ کسبه آسیب دیده خبر داد و گفت: در این مدت( سال گذشته) مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام افزود: باتوجه به ضرورت توجه به امر ساماندهی و ازدواج جوانان روسای بانک های عامل استان باید نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.

یاسمی اضافه کرد: بدون شک بانک ها تسهیلات ابلاغی دیگری نیز در اختیار دارند و علاوه بر وظایف ذاتی خود باید حامی تولید و اشتغال نیز باشند چرا که مساله ازدواج جوانان به عنوان یک مساله اجتماعی مهم باید مد نظر باشد.

وی درباره کمک های مومنانه انجام شده در این ایام کرونا گفت: بانک ملی سال گذشته در مجموع ۵٠٠ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵٠ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

یاسمی با اشاره به واکسیناسیون کارمندان بانک های سطح استان نیز افزود: در حال حاضر تمامی کارمندان بانک های استان که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند که در برابر کرونا واکسینه شدند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان