جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

امروز صدای شیرخوارگان ایلامی در مساجد با صدای علی اصغر طفل شش ماهه سید الشهدا در جای جای استان طنین انداز شد و فریاد لببک یا حسین را سر دادند.

اگر چه علی اصغر طفل رضیع و کودک است، اما مقامش نزد خداوند بسیار والاست ، او درخشانترین چهره کربلا، بزرگترین سند مظلومیت و معتبرترین زاویه شهادت ،چشم تاریخ است و تاریخ هیچ وزنه ‏ای در شهادت، به این سنگینی ندیده است.

به گزارش سفیر ایلام امروز ۲۲ مرداد ماه و اولین جمعه ماه محرم ،همزمان با کل کشور همایش شیر خوارگان حسینی در استان ایلام با مجوز ستاد کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری در اکثر مساجد استان برگزار ، و بر مصائب سالار شهیدان اشک ماتم ریختند.

مادران ایلامی با در دست داشتن کودکان خود که سربند‌های یا علی اصغر(ع) بسته بودند در این مراسم حضور داشتند و لازمه عشق به امام حسین (ع) را در زندگی خود صاحب نقش و سر لوحه دانستند و اظهار داشتند :  این دنباله روی واقعی وتابع معرفت شناسی می باشد و در زندگی نیز نقش بسزایی خواهد داشت و کودکانمان با عشق به حسین ادامه دهنده راه سالار شهیدان وفریاد زننده حق و عدالت در جهان می باشند.

مادران ایلامی هدف از شرکت در این همایش را عشق به سیدالشهدا(ع) اعلام کردند و گفتند: شرکت در این مراسم پیام بای ذنب قتلت ! است و ما با معرفی مظلومیت حضرت علی اصغر به دنیا به همگان تصریح می‌کنیم که هدف سیدالشهدا بیداری امت اسلامی بود نه حکومت.

 به گزارش سفیر ایلام همایش شیر خوارگان حسینی هر ساله در ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار و نذر نامه ایی با سیزده زبان اجرا می شود ،لازم به ذکر است  امسال این همایش در اغلب نقاط کشور بصورت مجازی برگزار شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان