سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

رئیس بسیج رسانه استان ایلام گفت: نذر‌ تولید محتوای عاشورایی در فضای مجازی به پیشنهاد و مشارکت یکی از خبرنگاران فعال رسانه‌ای استان برگزار و هدف از آن اشاعه فرهنگ عاشورایی در تولیدات محتوی رسانه‌ای و فضای مجازی است.
محمد علی‌نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر ایلام، از برگزاری نذری متفاوت خبر داد و اظهار داشت: نذر‌ تولید محتوای عاشورایی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام گفت: این نذر که به پیشنهاد و مشارکت یکی از خبرنگاران فعال رسانه‌ای استان برگزار و هدف از آن اشاعه فرهنگ عاشورایی در تولیدات محتوی رسانه‌ای و فضای مجازی است.


وی تولید محتوایی از قبیل، یاداشت، خبر، موسیقی، شعر، مرثیه، سخنرانی، عکس، فیلم، موشن گرافیک و غیره با موضوعات محرم و عاشورا را از عناوین مورد نظر این نذر دانست و افزود: تولیدکنندگان این گونه محتوی می‌توانند آثار خود را پس از دهه اول محرم به شماره 09011412688 ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام یادآورشد: برگزیدگان این نذر فرهنگی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و از مجموع آثار ارسالی 12 نفر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به جوایز برگزیدگان گفت: سه نفر برگزیده مبلغ یک میلیون تومان و مابقی برگزیدگان هر کدام 500 هزار تومان خواهد بود.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام از اصحاب رسانه استان و تمام فعالان فضای مجازی خواست تا ضمن ارسال آثار عاشورایی خود در این نذر فرهنگی حضور فعال داشته باشند و در این ایام حُزن و اندوه به رسالت معنوی و تولیدات موثر برای نشر فرهنگ عاشورایی اهتمام ورزند.

وی از بانیان و پیشنهاد دهندگان این نذر تقدیر و شرایط فعلی کرونایی را مناسب‌ترین شرایط برای تولید محتوی فاخر و هدفمند در ایام محرم دانست و بیان کرد: امروز حضور در فضای مجازی و گسترش فرهنگ عاشورایی عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است که استقبال اصحاب رسانه استان ایلام برای این مهم مورد انتظار است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان