شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

آغاز فصلی نو در پتروشیمی ایلام
تعامل صنعت و رسانه

به گزارش سفیر ایلام به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام امروز دوشنبه ۱۸ مرداد و به مناسبت روز خبرنگار، درهای مجتمع پتروشیمی ایلام به روی خبرنگاران گشوده شد و تعداد قابل توجهی از اصحاب رسانه استان،این فرصت را به دست آوردند تا از نزدیک در جریان کارهای این واحد بزرگ صنعتی قرار بگیرند.

صنعتی که در اوج تخصصی بودن، به هر واحدی که مراجعه می شود مدیران آن از جوانانِ متخصص و متعهد بومی منطقه هستند، خبرنگاران با کوله باری از سوال آمده بودند و شاید می توان گفت: حق هم داشتند،تعامل و دیدار چهره به چهره و مشاهده میدانی که نباشد سوال که چه عرض شود،ابهام هم پیش خواهد آمد!!!

و در سایه این تعامل بود که امروز، مدیرانِ جوان و متخصص ایلامی
همسخن و هم کلام با برادران و خواهران ایلامیِ حوزه ی رسانه شدند و چه زیبایی که خلق نشد...
و سخنی گزاف نیست که حداقل حاصل این دید و بازدیدها:وحدت،اتحاد و عزمی جزم برای ایلام و ایرانی رو به فردا و امیدوار است در نهایت تعامل و احترام.

در این گردش علمی خبرنگاران از واحدهای مختلف از جمله واحد: SRU،HDPE و الفین بازدید نمودند و از نزدیک با زحمات مدیران و پرسنل واحدهای مذکور که از فرزندان استان ایلام بودند، آشنا شدند.
و مدیران و کارشناسان نیز توضیحاتی کارشناسی لازم را به تفکیک واحدها در حضور خبرنگاران ارائه نمودند.

مهندس حسن نجفی سمنانی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در ایستگاه آخر این بازدید علمی، ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه استان ایلام با درود به روح پاک شهید صارمی یاد و خاطره دو خبرنگار فقید ایلام،حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر را گرامی داشتند.
و اظهار نمودنداین بازدید گامی مهم در راستای ایجاد تفاهم اهالی رسانه و حوزه صنعت پتروشیمی و درک بهتر متقابل از همدیگرو است
وی افزود: بی شک با حضور خبرنگارانِ آگاه و دارای حس مسئولیت، استان ایلام شاهد رشد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و خصوصا صنایع پایین دستی خواهد شد.
نجفی سمنانی، نقد رسانه را رحمت دانست و گفت: همواره از انتقادات سازنده که باعث رشد مجموعه باشد استقبال می‌کنیم و تلاش خبرنگارانی که دل در گرو توسعه صنعتی استان دارند ستوده و دستشان را میفشاریم.

در پایان کارکنان پتروشیمی و خبرنگاران در کنار تصاویر مرحوم پژمان مهدوی فر و مرحوم سامی شهبازی فاتحه ای قرائت کردند و برای شادی روحشان دعا نمودند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان