شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

شامگاه شنبه آئین گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی با حضور معاون سیاسی استاندار ، سردار شاکرمی ،جواد فروغی"، قهرمان المپیک ، اصحاب رسانه و دیگر مسئولین استانی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی در محل مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد .

به گزارش سفیر ایلام ،طی این مراسم که متولی آن سازمان بسیج رسانه بود سردار شاکرمی ضمن تبریک روز خبرنگار  یاد و خاطره رئیس فقید خانه مطبوعات استان حاج سامی شهبازی و زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر را گرامیداشت و اظهار کرد:خبرنگاران صدای مردم هستند ومردم نیز برای ما مهم می باشند ، قدر دان حضور، همراهی، همکاری آگاهی و بصیرت شما خبرنگاران  می باشیم و طرح دغدغه ها و مسائل از طرف شما که باعث پای کار آوردن مسئولین می شود قابل تقدیر است.

وی افزود : مدیران باید بصورت جهادی عمل نمایند و مطالبه گری رسانه ها ، طرح سوال ، انتقادات و تولیدات محتوایی اصحاب رسانه در این راستا پیشتاز و موثر است کما اینکه اصحاب رسانه در تمام شرایط رسالت خطیر خود را انجام داده اند و در سختیهایی چون بحران کرونا با تولید محتوا و اطلاع رسانی پای کار بوده اند.

وی ادامه داد : نظام بر اساس مبانی خود حرکت خواهد کرد و از دشمن و صهیونیسم هیچ ترسی ندارد و مواضع خود را بصورت آشکارا اعلام می نماید ، همه ارگانها دست به دست هم داده و بصورت سیستمی عمل نمایند تا از سختی‌ها عبور نماییم.

فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام گفت : در دموکراسی ترین کشورها باید ها و نبایدهایی برای نوشتن هست، چه دلیلی دارد وقتی اقتدار یک کشور در دنیا در مقابل چشم همه به نمایش گذاشته میشود، کسی مطلبی را از روی جهل انتشار دهد که به عظمت ما خدشه وارد شود،برخی از دوستان حرکتی کردند که نماد اقتدار و حرکت پر شکوه ما زیر سوال رود.

در پایان این مراسم تعدادی ازخبرنگاران پرتلاش در تولید محتوا مورد تقدیر قرار گرفتند و با دادن لوح تقدیر از آنها تجلیل شد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان