جمعه, 01 تیر 1403
جمعه, 01 تیر 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

مدیرمخابرات منطقه ایلام از کنترل خدمات مخابراتی در مرز مهران به صورت شبانه‌روزی توسط این پرسنل خبر داد.
به گزارش سفیر ایلام؛ حشمت الله اسدی صبح امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرسازمان همیاری شهرداری استان از امادگی این شرکت جهت تامین نیازمندی های ارتباطی و مخابراتی در منطقه ویژه و آزاد مهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس طرح جامع و اعلام نیازمندیها در قالب تفاهم نامه اقدامات لازم انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری مرز مهران و حضور چشمگیر تعداد مشتریان مخابراتی بخصوص در دو حوزه ثابت و سیار افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهره‌مندی مشتریان از خدمات مخابراتی با کیفیت، اقدامات مناسبی در این نقطه صورت گرفته است.

مدیرشرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: کیفیت ارتباط و خدمات مخابراتی در مرز بین‌المللی مهران به صورت شبانه‌روزی توسط همکاران کنترل می شود.

اسدی تصریح کرد: خوشبختانه در طول چند سال اخیر ارتباط پایدار مخابراتی با بالاترین کیفیت در این نقطه برقرار بوده است که تداوم این مهم همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قرار دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون ایجادامکانات ارتباطی مخابراتی در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی بحث وتبادل نظر و بر افزایش تعامل و همکاری بین شرکت مخابرات وسازمان همیاری شهرداری تاکید شد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان