شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

همزمان با سراسر کشور آئین بهره برداری از 150 مدرسه و 150 مسجد و مرکز فرهنگی، مذهبی برکت روز یکشنبه با حضور  محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، آقای زارع مدیرکل ستاد اجرایی موسوی نماینده برکت ومدیرکل نوسازی طی ویدئو کنفرانسی برگزار و پنجاه و چهارمین مدرسه برکت ایلام افتتاح شد.

به گزارش سفیر ایلام به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، این مدرسه 6 کلاسه با عنوان مدرسه شهید فخری زاده در بدره استان ایلام احداث که بهره برداری آن با حضور فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان انجام شد.

به گفته مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، این مدرسه با زیربنای 990متر مربع و محوطه سازی بیش از یک هزار متر مربع مجهز به کارگاه، آزمایشگاه، فضای سبز و چمن مصنوعی دانش آموزی بوده که برای احداث آن در مجموع 44میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نصرت الله رحیمی افزود: از این مبلغ ۵/۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت و مابقی نیز از محل اعتبارهای ملی تامین و هزینه شده است.

وی با ذکر اینکه با مشارکت بنیاد برکت تاکنون ۵۴ مدرسه با 235 کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث شده افزود: بنیاد برکت برای ساخت این مدارس تاکنون 320میلیارد ریال اهدا کرده است.

از مجموع بیش از یک هزار و 200فضای آموزشی ایلام بیش از 230فضا تاکنون با مشارکت افراد خیر و نیکوکار احداث شده است.

بیش از ۹۵هزار دانش آموز ایلامی سال گذشته در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان