شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از کنار گذر شهر ایوان به همراه دکتر فلاحی نماینده استان درمجلس شورای اسلامی ازتعیین تکلیف معارضین محلی این طرح و تسریع اجرای آن خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام ، مهندس بهادری در این بازدید گفت: تا قبل از سال جاری طرح احداث کنارگذار شهر ایوان به دلیل وجود معارضین محلی به کندی پیش می رفت و درمقاطعی نیزراکد شده بود، اما باپی گیری وجلسات متعدد با کشاورزان منطقه و با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شده است، مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان درحال پرداخت است که با این وجود عملیات اجرایی پروژه تسریع خواهد شد. مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خاطر نشان کرد: طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 40 درصددرحال اجرا است که برای اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ و۳۷ پل بتونی متوسط در حال احداث است.

وی نفش کنارگذر شهر ایوان را برای رفع ترافیک داخل شهر با وجود قرار داشتن این شهر در مسیر عتبات عالیات و اربعین بسیار مهم توصیف کرد و افزود انشااله با تامین اعتبار لازن تمام توان اداره کل راه و شهرسازی نیز در جهت تسریع اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان