شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

تنها چهار روز تا تحویل دادن کرسی روحانی به آیت الله رئیسی مانده است.

نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین استانی در برابر افتتاح ناقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی که قطعا باعث بسته شدن ردیف اعتبارات بودجه این پروژه خواهد شد مقاومت نمایند .

در پایان دولت روحانی بسیار شاهد این اتفاق نامیمون و افتتاحیه های کذاب می باشیم تا برگ زرین پایان پروژه ها را به نام خود رقم بزنند غافل از اینکه مردم به این امور واقف هستند و این افتتاحیه ها را توهین به اذهان عمومی می دانند.

این پروژه از سال ۱۳۸۰ شروع شده و با توجه به نقصی های که در این پروژه وجود دارد تا کنون هنوز بطور کامل به ثمر ننشسته و امکان بهره برداری طبق نظر کارشناسان ندارد .

مردم سالهاست انتظار افتتاح یک بیمارستان مجهز را داشته اند تا اندکی از مشکلات این استان که نام محروم را با تمام ثروت خدادادی که در سینه دارد به یدک می کشد کم شود.

اگر این طرح صحیح بهره برداری شود شاهد نتایج مثبت آن از جمله استفاده از خدماتی که در سایر مراکز درمانی در استان صورت نمی گیرد می باشیم و مردم بهینه تر می توانند از امکانات یک بیمارستان تخصصی بهرمند گردند.

همچنین می توان به تسهیل در رفت و آمد بیماران و کم شدن بار ترافیکی در مرکز شهر بدلیل متمرکز بودن اکثر مراکز درمانی و بیمارستانها اشاره نمود .

امید است در دولت آینده و در اسرع وقت با تکمیل و بهره برداری صحیح این بیمارستان که باعث شادمانی بیماران مظلوم و مرز نشین ایلام است انتظارات بحق مردم استان در این زمینه برآورده شود.

با تشکر از زحمات تیم چهار ماهه ایی که با پشتکار در این پروژه خدمت نمودند و تلاشهای کادر درمان در ایام کرونا ، پیگیری‌های دکتر کریمیان جهت رفع نواقص پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی از مسئولین استانی ،نمایندگان مردم در مجلس و ریاست دانشگاه علوم پزشکی انتظار لغو این افتتاح کذابی وسیرک نما میرود.

مسئولین استانی این چهار روز را غنیمت شمرده و در مقابل این افتتاح ناقص قد علم کنند.



نویسنده: سمیه محمدی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان