پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

به گزارش سفیر ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، با صدور پیامی مشترک، حجه الاسلام و المسلمین نورالله کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و محمد نوذری، استاندار ایلام، مردم را به مشارکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

علی‌بن موسی‌الرضا(ع):«رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا؛ خداوند، رحمت کند آن بنده‌ای را که امر ما را زنده کند».
بدون شک برکت کشور عزیزمان به یمن وجود با برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) است و اشاعه و ترویج اندیشه های اهل بیت (علیهم السلام) می تواند زمینه رشد معنویت و خودسازی را برای جوانان و نوجوانان فراهم نموده و انسان را به سرمنزل مقصود برساند.
اکنون که بدلیل بیماری منحوس کرونا، به در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی تاکید می گردد، بهترین و والاترین شیوه بهره مندی از ساعات و لحظات، مطالعه و انس با کتاب است و نیکوتر آنکه این مطالعه در جهت شناخت هر چه بیشتر سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و الفت بیشتر با آن ارواح طیبه از طریق کتابخوانی باشد.
برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با بخش های متنوع و خلاقانه، فرصتی طلایی جهت تبدیل نقمت کرونا به نعمت اندیشه ورزی و دانایی است. لذا ضمن ارج نهادن این رویداد فرهنگی، بدینوسیله از مردم فهیم و فرهیخته استان ایلام، بویژه نسل جوان و نوجوان و عموم علاقمندان کتاب و کتابخوانی دعوت می‌کنیم با استقبال شایسته و حداکثری از فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با توسل به نور مبارک شمس الشموس حضرت امام رضا(ع)، با مشارکت پر شور در این اقدام ارزشمند فرهنگی و معنوی، معرفتشان را نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزایش داده و سیره پاک ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان