شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

به گزارش سفیر ایلام ، محمد محمدیان شمالی اظهار داشت: در پی افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق در نقاط مختلف کشور همچنان احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان نیز وجود دارد.

وی افزود: مصرف برق ایلام در این هفته از مرز ۶۵ هزار مگاوات عبور خواهد کرد، با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی ایلام مبنی بر افزایش دما در هفته جاری و پیش بینی دمای ۵۰ درجه و فراتر از آن برای مناطق گرمسیری و دمای ۴۰ درجه و فراتر از آن برای مناطق سردسیری استان، در صورت عدم رعایت الگو‌های مصرف، با مدیریت اضطراری بار (خاموشی) روبرو خواهیم شد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: بر این اساس از هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت الگو‌های مصرف و خارج نمودن وسایل پرمصرف از مدار بویژه در ساعات اوج مصرف (۱۲ تا ۱۸)، استفاده از روشنایی روز و بخصوص عدم استفاده از کولر‌های گازی در مناطق شمالی استان و قرار دادن آن بر روی دمای ۲۵ درجه در مناطق گرمسیری به کاهش مصرف برق و عدم اعمال خاموشی‌ها کمک کنیم.

وی ادامه داد: مشترکان برای اطلاع از برنامه خاموشی‌ها بر روی سایت شرکت به نشانی www.bargh-ilam.ir و یا اپلیکیشن «برق من» مراجعه نمایند.

به گزارش سفیر ایلام ، تعداد کل مشترکان استان ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آن‌ها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان