شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام

دیدارنماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با عشایر منطقه کان گنبد

به گزارش سفیر ایلام به نقل از روابط عمومی امور عشایر استان صبح امروز دکتر فلاحی نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس یاسمی مدیر کل امور عشایری استان ایلام با عشایر منطقه کان گنبد دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید مهندس یاسمی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ارائه گزارشی از وضعیت عشایر استان و نیازمندیهای آنها ، از حضور  دکتر فلاحی و توجه و نگاه ایشان به جامعه عشایری ابراز خرسندی کردند و اظهار داشتند : باتوجه به مشکلات ویژه عشایر که در پی خشکسالی سال گذشته پدید آمده ، خواستار توجه بیشتری به این قشر شدند .

دکتر فلاحی در این بازدید با تشکر از مجموعه اداره کل امور عشایر استان اظهار داشتند :
عشایر زیر ساخت تولیدی استان هستند
و افزودند : مشکلات جامعه عشایر استان باید با تلاش و جدیدیت بیشتری پیگیری شده و از حمایت تمامی دولتمردان برخوردار باشند.
ایشان افزودند : در مجلس بدنبال حل بخشی از مشکلات این جامعه از جمله تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در بخش آبرسانی سیار ، نگهداری و مرمت راههای عشایری ، خرید و صادرات دام زنده خواهیم بود.

دراین دیدار مهندس دارابی توضیحات اجمالی از اقدامات اتحادیه از جمله خرید جو، خرید کاه و کلش و انبار آن و توزیع آرد و....ارائه نمودند.

وهمچنین حاج آقا هاشمی نماینده ولی فقیه در اداره کل امور عشایر با تبریک ایام خجسته از زحمات و تلاشهای سر کار خانم دکتر فلاحی تقدیر و تشکر نمودند.

در این بازدید حاج آقا هاشمی نماینده ولی فقیه در امور عشایر استان ایلام ،مهندس رشیدی مسئول حوزه ریاست،مهندس دارابی مدیر عامل تعاونیهای عشایری استان، مهندس محمدی مسئول بهسازی و تولید،مهندس روحی رئیس شهرستان ایلام و آقای پناه مدیر عامل تعاونی شهرستان ایلام نیز حضور داشتند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان