جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |


ایلام - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: تاکنون یک هزار و ۲۶۸ دوز واکسن کرونا طبق سند ملی واکسیناسیون تزریق شده که این میزان ۵۰ درصد کل جمعیت هدف شهرستان را شامل می شود.

دکتر فاطمه کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۲۷ مورد مثبت کرونا از ابتدا تاکنون در این شهرستان شناسایی شده که ۱۷ مورد آن مربوط به بازه زمانی یک ماهه اخیر است.

وی گفت: ۲۷ درصد جمعیت شهرستان در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی غربالگری شده است و نیروهای شبکه بهداشت و درمان به ۲ صورت حضوری و تلفنی اقدام می کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان هلیلان اضافه کرد: کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان، افراد مشکوک را به مرکز منتخب کرونا در شهر کهره ارجاع داده و از آنها تست کرونا می گیرند.

وی ادامه داد: همچنین رهیگیری و تست پی سی آر از اطرافیان مبتلا به کرونا شهرستان در دستور کار قرار دارد.

کریمی از اطلاع رسانی پیامکی به گروه های هدف برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت: ارسال پیامک تحت عنوان روز و ساعت مراجعه برای تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف در شهرستان فعال شده است و استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، شهرستان های ایلام، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز، بدره، آبدانان و دهلران در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان