جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه شهرستان بدره رکورد دارتزریق واکسن کرونا در این استان است، گفت: وضعیت تزریق واکسن در ۲ شهرستان ایلام مناسب نیست.

 به گزارش سفیر ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: شهرستان‌های ملکشاهی با ۲۶ و مهران با ۳۰ درصد کمترین میزان واکسیناسیون و بدره با ۶۰ درصد بیشترین  تزریق را انجام داده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت : در زمینه واکسیناسیون برخی شهرستانها استقبال خوبی دارند اما  واکسیناسیون  شهرستان مهران در حالی که وضعیت این شهرستان  قرمز است نگران کننده می باشد و تبلیغات موثر در این زمینه وعملکرد رسانه ای بسیار ضعیف است بنابراین فرمانداران، بزرگان و امام جمعه مهران باید به مسأله ورود و مردم را آگاه کنند.

وی با بیان اینکه اکنون روزی بیش از سه هزار واکسن کرونا در ایلام تزریق می‌شود، اما همچنان برخی شهرستان‌ها با کمترین آمار مواجه اند افزود: اکنون وضعیت واکسیناسیون در استان شامل سیروان و چرداول هر کدام ۳۵، دهلران ۳۶، ایوان ۴۰، ایلام ۴۵، آبدانان و دره شهر هر کدام ۴۷ و چوار ۵۰ درصد و بدره بیش از ۶۰ درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان جمعیت ۶۰ سال واجد شرایط واکسن در مهران را ۲ هزار و ۵۷۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: تنها ۷۷۵ نفر واکسن زده اند و این آمار اصلا خوب نیست و انتظار بیشت از این است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان