شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خواستار راه اندازی پد بالگرد در مسیر ایلام- مهران و دهلران شد و گفت: این مسیر با توجه به تردد زوار به ویژه در ایام اربعین و همچنین سایر حجم ترافیکی استان نیازمند راه اندازی جایگاهی برای حضور بالگرد در مواقع ضروری است.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در نشست کمیسیون راه های استان ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط باید از هم‌اکنون در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اربعین بصورت جدی پای کار بیایند، چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از ۶۰ میلیون آب بسته‌بندی پیش‌بینی کنیم و برای حضور بیش از هفت میلیون نفر در مهران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های اربعین ایلام با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیادهای برکت و علوی نشستی برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین بر راه اندازی روشنایی کمربند شرقی تا ابتدای مردادماه تاکید کرد و افزود: باید این مسیر از ایمنی و روشنایی کامل با توجه به تردد کامیون ها برخودار شود.

کرمی گفت: همچنین واحدهای شن و ماسه باید موارد لازم در خصوص مقررات تعیین شده را رعایت کنند و در صورت تخلف رانندگان کامیون با توجه به مشترک بودن این تخلف هر دو گروه جریمه خواهند شد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از صنعت، معدن و تجارت استان خواست: واحدهای معدنی متخلف را شناسایی و با آنها برخورد قانونی کند.

در این نشست اعضا پس از بحث و گفت و گو در خصوص دستور کار جلسه تصمیماتی در راستای رفع مشکلات مطورحه مصوب شد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان