شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |مدیرکل امورعشایر ایلام :

صدور بیش از 5500 کارت شناسایی عشایر در استان ایلام
 مدیرکل امور عشایر استان ایلام از صدور بیش از 5500 کارت شناسایی عشایر در استان خبر داد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان ایلام : فرشاد یاسمی افزود : با عنایت به سیاست های ابلاغی کل کشور درخصوص صدور کارت شناسایی و تردد ویژه ی عشایر و نیز هویت گذاری و پلاک کوبی دام های عشایر کشور، طرح ثبت نام و صدور کارت شناسایی عشایر همزمان با هویت گذاری دامهای سبک در حال اجرا می باشد.

 مهندس یاسمی اظهار کرد: ارائه هرگونه خدمات و تسهیلات بانکی و نهاده‌های دامی فقط با کارت شناسایی دامداری صورت می‌پذیرد و هرگونه جابجایی دام بدون داشتن کارت تردد ممنوع است.

وی افزود: شرط صدور کارت ساماندهی عشایر تنها به افرادی تعلق می گیرد که شغل و معیشت شان وابسته به دام و مرتع باشد و حتی اگر افرادی که به عنوان شغل دوم این شغل را انتخاب کرده اند از صدور کارت منع می شوند.

به گفته وی، کارت های شناسایی دامداری و تردد دام تا پنج سال اعتبار دارد و عشایر برای دریافت این کارت تنها ۴۰ هزار تومان هزینه می کنند.

مهندس یاسمی در پایان از کلیه ی عشایر عزیز استان درخواست کرد در اسرع زمان ممکن با دردست داشتن مدارک و اسناد هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، دفترچه عشایری و سایر مدارک مربوطه به تشکلهای تعاونی عشایری یا ادارات امور عشایر شهرستانها که زیرساخت های لازم جهت ثبت نام و صدور کارت در آنها مهیا گردیده است مراجعه نمایند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان