شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

علیرضا رمضانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری در بستر مجازی با اصحاب رسانه اظهار داشت : طرح نسخه الکترونیک، ملی می باشد و در راستای الکترونیکی شدن و،جزو وظایف والزامات دولت بر اساس برنامه ششم توسعه می باشد که اجرایی شدن این طرح جهت جلوگیری از تکرار آزمایش ها، صرفه جویی در بسیاری از اقلام دارویی، و تکرار پاراکلینیک ها می باشد 

وی افزود : این طرح در دنیا اجرا شده و از سال ۹۷ در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی شروع، ودر سال گذشته با جدیت بیشتری پیگیری شد و تا کنون حدود ۹۶ درصد مراکز طرف قرارداد به این طرح پیوسته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی ادامه داد : مرحله دوم این طرح پیوستن مراکز دانشگاهی بود که همراهی وتعامل خوب با دانشگاه علوم پزشکی باعث اتصال بیمارستانها و مراکز درمانی به این طرح گردیدند.

وی  با توجه به کند بودن سامانه و سیستم افزود : ضعف بستر اینترنت یکی از دلایل کند بودن این سامانه می باشد و درمانگاه‌هایی که به فیبر نوری متصل می باشند کمتر با این مشکل مواجه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح در مراحل ابتدائی قرار دارد ،منکر نواقص بوجود آمده نیستیم ومشکلات این طرح بصورت روزانه توسط کارشناسان تامین اجتماعی رصد و پیگیری می شود اما در کمترین زمان این مشکلات مرتفع خواهد شد .

رمضانی عنوان کرد: بالای ۹۶ درصد مراکز طرف قرارداد با بیمه درمان تامین اجتماعی در استان طرح نسخه الکترونیکی را اجرایی کرده‌اند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان