جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی، استاندار ایلام عصر امروز شنبه با حضور در شیرخوارگاه و خانه کودکان بهزیستی ایلام با کودکان این مرکز دیدار و نشستی صمیمی داشت.

به‌ گزارش سفیر ایلام ، محمد نوذری در این دیدار که معاونان سیاسی امنیتی و توسعه مدیریت و منابع استاندار وی را همراهی می کردند، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این کودکان قرار گرفتند.

استاندار ایلام در این برنامه با تبریک هفته بهزیستی از تلاش کارکنان مجموعه بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف به عنوان خدمتی ارزشمند قدردانی کرد.

محمد نوذری گفت: خدمت در بهزیستی دارای اجر دنیوی و اخروی فراوان است و بی شک اثر این خدمات را بصورت مشهود دریافت خواهند کرد.

وی فعالیت در حوزه اجتماعی را کاری سخت و دشوار دانست و ادامه داد: مجموعه استانداری در زمینه ای که امکان حمایت وجود داشته باشد، حامی مجموعه بهزیستی خواهد بود.

وی ضمن دریافت گزارش روند تحصیلی کودکان این مرکز، بر لزوم نظارت ویژه بر تحصیل و آموزش این کودکان تاکید کرد.

ساماندهی ۳۶۰ کودک و نوزاد در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این کودکان و علت ارجاع آنها به شیرخوارگاه و خانه کودکان ارایه کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۶۰ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده که عمده علت ارجاع انها بدسرپرستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه در طول سال گذشته نیز ۳۰ کودک و نوزاد در این مرکز پذیرش شده اند، افزود: در مجموع ۱۰ کودک و نوزاد اکنون در این مرکز نگهداری می شوند.

در این دیدار استاندار ایلام ضمن اهدای هدیه نقدی به کودکان و کارکنان این مرکز در خصوص بررسی و افزایش اعتبارات سازمان بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی و جاری قول مساعد داد.

۲۲ تا ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی با شعار هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان