شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: با تلاش ماموران امنیتی اقتصادی استان سه تن آرد قاچاق دپو شده در یک واحد انباری کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مهدی کیانی روز شنبه اظهار داشت: بر اساس دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی آرد قاچاق در یک واحد انباری در یکی از مناطق ایلام بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی ها و تحقیقات میدانی صحت گزارش های مردمی محرز و در بازرسی از این انبار مقدار سه تن آرد قاچاق کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: یک متهم در این راستا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ کیانی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده آردها را با هدف توزیع خارج از شبکه دپو کرده بود، تصریح کرد: ارزش آردهای کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۲۴ میلیون ریال تعیین شده است.

دستگیری سارق منزل در ملکشاهی  

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری یک سارق منزل و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بهزاد ولیان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی ، رد پای یک سارق سابقه دار را در این زمینه پیدا و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات موفق پلیس وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی ادامه داد: متهم در بازجویی های تخصصی و فنی پلیسی به سه فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری عاملان نزاع جمعی در بدره 

فرمانده انتظامی  بدره از شناسایی و دستگیری هشت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ  امیـــر بازیار گفت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهر بدره ،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: طی هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان هشت نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بدره با بیان اینکه اختلافات خانوادگی عامل اصلی در وقوع این نزاع بوده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده ، بمنظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان