پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار داشت : همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی خدمات توانبخشی کلینیک جامع شهر ایلام و همچنین مرکز مشاوره رایگان شد.

زهرا همتی ۲۲تیر ماه در گفت و گو با خبرنگار سفیر ایلام  افزود: به همین منظور خدمات مرکز جامع توانبخشی و مشاوره بهزیستی در شهر ایلام شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی از امروز تا پایان هفته بهزیستی رایگان است.

به گفته وی، این اقدام با هدف رفاه حال شهروندان و گرامیداشت هفته بهزیستی انجام و عموم مردم می توانند از خدمات این مراکز بصورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین از افتتاح ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان با اعتباری افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال در ۶ شهرستان خبر داد و یادآور شد: واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان، افتتاح مرکز مشاوره، گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، مرکز غربالگری معتادان متجاهر در طول هفته  راه اندازی خواهند شد.

همتی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با مسئولان استان، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر و مانور اورژانس اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی عنوان کرد.

به گفته وی، برنامه های هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده برگزار خواهد شد.

۳۸ هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

۲۵ تیرماه در سالنامه رسمی کشور به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی نامگذاری شده است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان