شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

بیست و چهارمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخرهای استان ایلام با استمرار بازدیدها در شهرستان های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان

بیست و چهارمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخرهای استان ایلام با اجرای بازدیدهای نظارتی در شهرستان های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان تداوم یافت.

به نقل از "مجتبی باقری"دبیر این کمیته، نتایج گزارشات ارسالی حاکی از آن است که در هفته ی جاری(۱۲ لغایت ۱۷ تیرماه ۱۴۰۰) طی ۱۸ دوره نظارت، ۱۴۱ بازدید از اماکن مذکور به عمل آمده است.

"باقری" عمیق تر شدن شکاف های اجتماعی را یکی از نتایج منطقی پاندومی کرونا قلمداد نمود و با عنایت به کارکرد نهاد ورزش در ارتقاء سطح سلامت افراد، اجتماعی کردن کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ تعاون و همکاری، تقویت هویت ملی و کاهش بحران قوم گرائی، تخلیه ی هیجانات و کاهش خشونت، بالا بردن عزت نفس بانوان و... این نهاد را از معدود فرصت های عصر نوین به منظور تقویت وفاق اجتماعی در جامعه ی ایرانی قلمداد کرد.

دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخرهای استان ایلام اظهار امیدواری نمود که در ایام آتی، تسریع در واکسیناسیون عمومی موجبات از سرگیری فعالیت های اجتماعی و به دنبال آن رونق نهاد ورزش به عنوان ظرفیتی بالقوه در تحقق اهداف مورد نظر را فراهم آورد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان