جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 فرمانده انتظامی ایلام از کشف تعداد ۲۳ دستگاه ماینر و مبدل تولید ارز دیجیتال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیروان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای طرح جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یک گاوداری در روستایی در اطراف شهرستان سیروان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیروان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با شناسایی محل و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از گاوداری موصوف تعداد ۲۳ دستگاه ماینر و مبدل غیرمجاز با متعلقات کامل که بصورت ماهرانه جا سازی شده بود کشف و در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجعه قضایی شد.

کشف ۵۸۰ میلیون ریال وجه نقد از ۲ سارق در ایوان 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: ۵۸۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی از ۲ سارق حرفه ای دستگیر شده در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: در پی دستگیری ۲ سارق توسط مأموران پاسگاه انتظامی سراب و کشف ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد ، تحقیقات پلیس در این رابطه از این ۲ سارق ادامه یافت.

وی افزود : با دلالت متهمان به پلیس آگاهی شهرستان و در ادامه تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس، سارقان به سه فقره سرقت وجوه نقد به مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: پس از تشکیل پرونده متهمان در راستای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: این ۲ سارق با کمین در جلوی بانک ها منتظر سوژه مورد نظر خود در بین افرادی بودند که بدون رعایت ملاحظات حفاظتی اقدام به حمل و جابجایی  وجه نقد می کردند و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می کردند.

دستگیری سارق حرفه ای در ایلام  

 فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ جمال موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی با مقام  قضایی در یک عملیات ضربتی این متهم را دستگیر کردند و تحقیقات اولیه پلیس به چهار فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و ۲ فقره سرقت در معابر معترف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان