جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از تامین اعتبار تسهیلاتی برای خرید ۵۰ دستگاه موتور برق نانوایی های ایلام خبر داد.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست بررسی تامین برق نانوایی های ایلام اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی نانوایی ها با توجه به قطعی مکرر برق نبود دستگاه تامین کننده برق در است.

وی اضافه کرد: قطع برق علاوه بر نارضایتی متصدیان نانوایی ها و عدم تامین نان به موقع شهروندان موجب ماندگی خمیر و ایجاد مشکل تامین هزینه این واحدها می شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: در راستای رفع این مشکل تلاش شد تا با حمایت صندوق کارآفرینی و امید استان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد مورد نیاز خرید ۵۰ موتور برق در مرحله اول تامین شود.

رستمزاد از رییس اتحادیه نانوایی های استان خواست با در نظر گرفتن تراکم، میزان و ساعت پخت، پراکندگی نانوایی ها در محلات مختلف و سایر شرایط در راستای تامین نان مورد نیاز مردم در طول روز نانوایی های دارای اولویت معرفی شوند.

وی همچنین از مدیر صندوق کار آفرینی و امید ایلام نیز خواست کارشناس بانک نوع مناسب موتور، هزینه تمام شده و استقرار آن در نانوایی را رصد کند تا دیگر قطع برق منجر به تعطیلی نانوایی دریافت کننده این تسهیلات نشود.

معاون استاندار ایلام همچنین از اداره کل صمت استان نیز خواست ضمن بازرسی از این نانوایی که تسهیلات خرید موتور برق دریافت می کنند، در صورت عدم خرید قطع سهمیه آرد شوند

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان