پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 صندوق کارآفرینی امید شهرستان بدره در آیینی امروز سه شنبه با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افتتاح شد.

 اصغر نورالله زاده در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید طی تفاهم نامه با بنیاد برکت در استان ایلام برای یک هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی، اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: تسهیل و سرعت در اجرای طرح های خرد در دستور کار صندوق کارآفرینی امید قرار دارد و عمده طرح های خرد معیشت محور و در راستای اشتغال پایدار است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ظرفیت های و پتانسیل ایلام را در سه حوزه فعالیت های بازرگانی، گیاهان دارویی و گردشگری بسیار بالا توصیف کرد و گفت: سیاست های صندوق برای تامین مالی طرح ها، بیشتر بر روی این سه حوزه متمرکز خواهد شد و هر کسی در این حوزه ها ورود کند از حمایت و تامین مالی صندوق برخوردار می شود.

وی تاکید کرد: افتتاح طرح های خرد اشتغالزا و با بهره وری بسیار بالا در مناطق روستایی و محروم استان ایلام علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای مردم این مناطق، توسعه و پیشرفت استان را نیز به دنبال دارد.

نورالله زاده گفت: شعب صندوق های کارآفرینی در تمامی شهرستان های سراسر کشور مستقر و آماده خدمات دهی و تامین مالی و حمایت از طرح های خرد و کلان به ویژه در مناطق دور دست و کم برخوردار است.

به گزارش سفیر ایلام ، شرکت در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار با استاندار ایلام، افتتاح طرح مشارکتی کشت و فرآوری گیاهان دارویی شهرستان دره شهر روستای گل زرد، افتتاح صندوق شهرستان بدره، افتتاح نمادین۱۲۰۰ طرح(موضوع تفاهنامه صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت) و حضور در گفت و گو زنده ویژه خبری صداوسیمای مرکز ایلام، از مهم ترین برنامه های سفر یک روزه نوراله زاده به استان ایلام است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان