جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 استاندار ایلام خواستار افزایش سقف تعیین شده مصرف برق استان شد و گفت: بیشتر مشترکان استان خانگی هستند و خاموشی های گسترده مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست استانداران سراسر کشور به ریاست وزیر کشور با اشاره به خاموشی های گسترده خواستار افزایش سقف تعیین شده مصرف برق استان شد و اظهار داشت: برخلاف استان های صنعتی بیشتر سهم برق مصرفی استان متعلق به برق خانگی است که در این رابطه باید سرانه برق مصرفی استان به نسبت نیاز مردم افزایش یابد.

وی با اشاره به گرمسیری بودن بیشتر مناطق استان ایلام افزود: امروز در بیشتر مناطق استان شدت گرمای هوا دو چندان شده است به طوریکه در مناطق گرمسیری و جنوبی این شدت افزایش دما گاهی اوقات به حالت بحرانی و زندگی مردم را دچار مشکلات فراوان می کند که این مهم ضرورت مصرف برق را در این مناطق بیشتر کرده است.

استاندار ایلام همچنین گزارشی از انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان ارائه داد و یادآور شد: در این انتخابات مردم استان ایلام چون دوره های گذشته حضور پر شوری در پای صندوق های رای داشتند و از این حیث با مشارکت ۶۳.۲ درصدی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.

نوذری در خصوص آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان در حوزه های مختلف گفت: تمام تلاش خود برای اتمام برخی از این طرح ها در زمان باقیمانده از دولت بکار بسته ایم و در این میان پروژه های اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان