شنبه, 15 اردیبهشت 1403
شنبه, 15 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام | فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با ۶۳ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایلام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ ایلام با انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات موفق پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۶۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده بمنظور مطالبه به حق شهروندان به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی حافظ اموال خود بوده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد ،موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

سارق مامور نما در مهران دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: سارق سیم های برق که در لباس مبدل اداره برق اقدام به سرقت کرده بود در این شهرستان دستگیر شد. 

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت سیم های برق در سطح شهرستان مهران ، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که یک نفر با لباس مبدل به مامور اداره برق نسبت به سرقت سیم های برق در حاشیه شهر اقدام می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تاکید کرد: طی هماهنگی با مرجع قضایی و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان، محل اختفای سارق در حاشیه شهر مشخص و در عملیات موفق پلیس دستگیر شد.

سرهنگ شهبازبیگی گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان