جمعه, 14 اردیبهشت 1403
جمعه, 14 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

جمعه یازدهم تیر ماه انجام گرفت

اعطای تعداد ۳ سری جهیزیه به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) .

به مناسبت آزاد سازی مهران قهرمان
تعداد ۳ سری جهیزیه از طرف جمعی از خیرین ایلام_ قم‌ و قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت بقیه الله الاعظم عج درقالب طرح کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی( ع ) به افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد .

 حجت الاسلام والمسلمین سیدامین اله موسوی مقدم ضمن تبریک آزادسازی مهران قهرمان در گفتگو با خبر نگار سفیر ایلام اظهار داشت: به مناسبت آزاد سازی مهران قهرمان و ارزش نهادن به یاد وخاطره رشادتهای رزمندگان این مرز وبوم ، با همکاری جمعی از خیرین ایلام، قم‌ و قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت بقیه الله الاعظم عج درقالب طرح کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی( ع ) ۳ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.

حجت الاسلام موسوی مقدم گفت : کمیته امداد امام(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی و به منظور وظایف و مأموریت های خود در یاری رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده برنامه هایی را اجرا نموده است که میتوان به تامین جهیزیه برای نوعروسان اشاره نمود. 

وی گفت :ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده برای سامان دادن و ثبات بخشیدن به  زندگی و اهرمی برای رهایی از گناه و تباهی است و خیرین استان با کمک کمیته امداد امام (ره ) در راستای رسیدن به این هدف والا قدم برداشته اند .

وی افزود : ضمن تشکر از همراهی و همکاری خیرینی که تا کنون در این امر پسندیده ما را همراهی نموده اند وباعث خوشنودی خانواده های این عزیزان شده اند از مردم خواستاریم تا با تداوم این کمکهای خداپسندانه در امور حسنه شرکت نمایند .

در پایان این جهیزیه ها به خانواده های مورد نظر تقدیم شد.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان