سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 04 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف سه هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر ایلام خبر داد.

 
 

به گزارش سفیر ایلام، سردار القاصی مهر اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی های اولیه، از این واحد صنفی تعداد سه هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی، بیان کرد: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار القاصی مهر در پایان، با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان