جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

به گزارش سفیر ایلام :سردار "جمال شاکرمی" در پیامی به شرح زیر تاکید کرد: آزاد سازی مهران علاوه برکشیدن خط بطلان بر استراتژی دفاع متحرک که در آن زمان رژیم بعث بر آن مانور می داد موجب بالا بردن روحیه رزمندگان برای عملیات های بعدی شد.

دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ و سالروز آزادسازی مهران قهرمان در عملیات غرورآفرین کربلای یک ، یادآور خاطرات شیرین و ماندگاری از پایمردی و رشادت شهیدان ، رزمندگان و ایثارگرانی است که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و تاسی به آموزه های مقدسی از اسلام ناب ، همچون جهاد و شهادت ، صبر و استقامت در راه خدا و با کمترین امکانات و تجهیزات در نبردی به مثابه تن دربرابر تانک در مقابل هجوم رژیم بعث صدام ایستادند و نگذاشتند که عزت و شرف ایران عزیز پایمال شود.

سرزمینی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی خون پاک و مطهر بیش از شش هزار شهید والامقام در آن جاری شد و امام راحل (ره) فرمودند: مهران_را_هم_خدا_آزاد_کرد" و جمله ماندگاری که رزمندگان عزیزمان بر دیوارهای این شهر نوشتند"مهران آزاد شد، قلب امام شاد شد" شاید زیباترین جمله ای باشد که در تاریخ جنگ ایلام در ذهن مردم نقش بسته است.

آزاد سازی مهران علاوه برکشیدن خط بطلان بر استراتژی دفاع متحرک که در آن زمان رژیم بعث بر آن مانور می داد موجب بالا بردن روحیه رزمندگان برای عملیات های بعدی شد.

ثمره ایستادگی مردم در #میدان_مقاومت آنروز، اکنون به بار نشسته است و مردم عزیزمان از جای جای کشور، دیار مهران را ‌که شهرت جهانی یافته است، به عنوان امن ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به عتبات عالیات بر می گزینند و از این دیار مقدس بسوی میعادگاه عاشقان اهل بیت سلام الله علیهم رهسپار می شوند.
 
  اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران قهرمان و عملیات ظفرمندانه کربلای یک ، این روز عزیز را به محضر خانواده های معظم شهیدان ، رزمندگان و ایثارگران و عموم مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال سعادت و سربلندی را برای همگان مسالت می نمایم

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان