چهارشنبه, 29 فروردین 1403
چهارشنبه, 29 فروردین 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 بازدید سرزده مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از ادارات مرکز استان

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام:
 با اداراتی که الگوی کاهش مصرف برق را رعایت نکنند برخورد می شود/ مدیران همراهی خود با مردم را در عمل ثابت کنند ...

به گزارش سفیر ایلام ، صبح امروز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ در قالب تیم بازرسی کاهش مصرف برق ادارات استان که به صورت تور رسانه‌ای و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ برگزار شد از چند اداره سطح شهر مرکز استان به صورت سرزده بازید بعمل آمد.

 آیت قیصربیگی در حاشیه این بازدید گفت: کاهش ۵۰ درصدی نزولات جوی و به تبع آن بروز مسائل و مشکلات کم آبی و قطعی برق در استان موجب شد تا بلافاصله ستاد مدیریت بحران استان به دستور استاندار محترم تشکیل شود و همزمان ذیل این ستاد دو کارگروه بررسی مسائل و مشکلات آب و برق استان تشکیل گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به تمهیدات ایجاد شده در این راستا گفت: برای مدیریت بهتر اوضاع تصمیمات مهمی چون تشکیل کارگروه مدیریت آب استان، تشکیل کارگروه مدیریت برق استان، کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات، ممنوع شدن وسایل پر مصرف برقی چون کولرگازی در ادارات، تشکیل تیم بازرسی کاهش مصرف برق با نظارت شرکت توزیع برق در مرکز استان و محوریت مدیریت بحران و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران، ایجاد پلیس آب برای برسی و مدیریت وضعیت آب و با نظارت آب و فاضلاب استان، کاهش ساعات کاری ادارات برای صرفه جویی در مصرف آب و برق ادارات و ... اتخاذ شد.

 دبیر ستاد مدیریت بحران استان ضمن تشکر از اداراتی که کاهش الگوی مصرف را رعایت کرده اند، از اداراتی که الگوی کاهش مصرف برق را رعایت نکرده اند انتقاد کرد و هشدار داد: بر اساس گزارش شرکت توزیع برق استان و نتیجه بازرسی های بعمل آمده با مدیران متخلف بر اساس ضوابط موجود برخورد می شود.

 قیصربیگی در ادامه با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی نزولات جوی و افزایش بی سابقه دما خواستار همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم و مسئولان در صرفه جویی مصرف آب و برق شد و گفت: شرایط موجود نیازمند مدیریت بهینه در استفاده از منابع محدود در مصرف آب و برق است و در این رابطه می‌طلبد که مسئولان همراهی و تعهد خود به مردم را با عمل کردن به الگوی کاهش مصرف آب و برق در این شرایط خاص نشان بدهند.

گفتنی است در این بازدید که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان برگزار شد بصورت سرزده کاهش الگوی مصرف برق در ادارات سطح شهر مرکز استان از جمله شهرداری ایلام، مدیریت بانک ملی استان، راه و شهرسازی و ... رصد و پایش شد و توصیه ها و تذکرات لازم برای اصلاح الگوی مصرف ارائه و مقرر گردید با اداراتی که مصوبات ستاد مدیریت بحران را رعایت نکرده اند برخورد شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان