پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |علیپور لیلی در بازدید از شرکت گاز استان ایلام:
بازرسی فنی متولی کیفیت در شرکت ملّی گاز ایران است
رئیس بازرسی فنی شرکت ملّی گاز ایران گفت: بازرسی فنی مسئول و متولی کیفیت سلامت تجهیزات، پایداری تولید، جلوگیری از نصب کالای غیر استاندارد و استفاده از توان داخلی و کنترل کیفی کالا در زمینه های مختلف است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ مهدی علیپور لیلی در جلسه استقرار سیستم های مدیریت دارایی فیزیکی شرکت گاز استان ایلام افزود: امور بازرسی فنی متولی مدیریت دارایی فیزیکی شرکت ملّی گاز ایران است و انجام بازرسی های فنی یکی از مأموریت های این امور می باشد.
وی با بیان اینکه در همه زمینه ها کیفیت و استاندارد بودن از زمان اجرای پروژه، بازرسی های ادواری و تعمیرات شروع شده و این مجموعه متولی کیفیت و سیاستگذاری مسائل کیفی می باشد، اظهار داشت: برنامه ریزی، دستورالعمل ها، روش اجرایی و غیره در شرکت های تابعه جاری می شود و در سایه همدلی و هماهنگی همه کارکنان، شاهد کیفیت انجام کار در همه زمینه ها هستیم.
رئیس بازرسی فنی شرکت ملّی گاز ایران از آماده سازی بانک اطلاعاتی بازرسان در شرکت ملّی گاز ایران خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تلاش می شود بانک بازرسان در این مجموعه تعریف شود و از ورود افراد غیر تخصصی جلوگیری و زمینه ای فراهم شود که افراد با تخصص و دارای تجربه به این موضوع مهم ورود کنند.
علیپور لیلی با بیان اینکه ممیزی دوره ای شرکت های تابعه شرکت ملّی گاز ایران در حال انجام است، تصریح کرد: به یقین در این ممیزی مشکلات ادوار گذشته بررسی و سیاست های جدید بازنگری خواهد شد تا شاهد کیفیت خوب در همه زمینه ها باشیم.
وی از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی در مجموعه شرکت ملّی گاز ایران خبر داد و خاطر نشان کرد: برای استقرار این موضوع نیازمند همکاری همه شرکتهای تابعه هستیم و انتظار داریم مدیریت ها فعال و بصورت پیشرو عمل کنند.
علیپور لیلی با اشاره به اینکه این سازمان دارایی محور می باشد و همه در خدمت حفظ دارایی های فیزیکی هستیم، خاطرنشان کرد: با استقرار این سیستم،" هزینه، ریسک، عملکرد، " بالانس و مدیریت می شود.
در این جلسه مدیر بهره برداری و جانشین مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام ضمن استقبال از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی گفت: در شرکت گاز استان ایلام با انتصاب اعضای کمیته و انجام خود ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی، زمینه استقرار این موضوع و تحقق اهداف متعالی شرکت ملّی گاز در راستای حفاظت و صیانت از اموال و تأسیسات فراهم شده است.
محمود کشاورز ضمن ارائه گزارش عملکرد کلی شرکت، افزود: بازرسی مستمر و روزانه تأسیسات، استفاده از نرم افزار آنلاین نشت یابی و پایش آنها، بازرسی فنی کالاهای خریداری شده، اخذ گواهینامه و استانداردهای تجهیزات از برنامه های اجرایی مستمر واحد بازرسی فنی این شرکت می باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان