جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

 رتبه برتر استان ایلام در کشور و تقدیر وزیر ورزش و جوانان از استاندار ایلام

در دیدار استاندار ایلام با وزیر ورزش و جوانان عنوان شد:
 درخشش ورزشکاران ایلامی در صحنه های بین المللی/پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه ورزش و جوانان توسط استاندار ایلام

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ دکتر محمد نوذری در ادامه دیدارهای خود با مسئولان ارشد کشوری به دیدار دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفت و پیگیری مسائل و مشکلات استان در این حوزه شد.

در این نشست که مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم و فراوان استان در حوزه ورزش قهرمانی خواستار افزایش سهم سرانه ورزشی استان شد و گفت: استان ایلام علی رغم کمبودها و مشکلات در حوزه زیرساخت های وررشی اما در رقابت های ورزشی در سطوح مختلف ملی، جهانی و بین المللی خوش درخشیده است.

دکتر نوذری در ادامه خواستار تکمیل و رفع موانع پیش روی ورزشگاه ۱۵ هزار نفره ایلام شد و گفت: در خصوص تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه چمن مصنوعی، تکمیل استخر موسیان، تخصیص اعتبار برای طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان در حوزه ورزش و جوانان و کمک به هیئت های ورزشی استان و ... نیازمند مساعدت ویژه وزارت ورزش و جوانان در این ایام پایان کار دولت هستیم.

در ادامه این نشست وزیر ورزش و جوانان نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام قول مساعد داد و مقرر شد:
- در خصوص اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های چمن مصنوعی بالای ۵۰ درصدی پیشرفت مبلغ ٣ میلیارد تومان تخصیص داده شود.
- درخصوص تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومان برای تکمیل استخر موسیان نیمی از اعتبار از طریق استان و نیم دیگر را وزارت ورزش تامین شود.
- ۳۰۰ میلیون تومان کمک به هیئت های ورزشی استان اختصاص یابد.
- ورزشگاه ۱۵ هزار نفره توسط شرکت توسعه بازدید و نواقص آن جهت تکمیل به مناقصه گذاشته شود.

گفتنی است در ادامه استاندار ایلام به همراه وزیر ورزش و جوانان در جلسه هفتادو هـشتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان شرکت کرد.

دکتر نوذری در این نشست بر اولویت اعطای تسهیلات در سامانه کارا برای جوانان و مهارت آموزان تأکید کرد و در ادامه گزارشی از امور مختلف حوزه جوانان استان از جمله وضعیت ازدواج جوانان و عملکرد آنان در حوزه کرونا و کمک مومنانه و ... ارائه دادند.

بر اساس این گزارش در این نشست وزیر ورزش و جوانان از استاندار ایلام و مدیرکل ورزش و جوانان استان بدلیل کسب رتبه برتر استان در بین استانهای کشور در ارزیابی عملکرد سال ١٣٩٩ ستاد ساماندهی امور جوانان تقدیر بعمل آورد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان