دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |*اطلاعیه فوری قطع گاز در محله شادآباد ایلام*
به اطلاع مشترکین گرامی می‌رساند در ساعت ۱۱/۰۰ صبح امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ بعلت انجام عملیات عمرانی در میدان شهید کشوری و قطع شبکه گاز عبوری توسط عوامل اجرایی شهرداری ایلام، گاز کلیه مشترکین محله شادآباد حدفاصل بلوار آزادی- بلوار اصناف- خیابان اشرفی اصفهانی- چهار‌راه رسالت به سمت میدان شهید کشوری قطع شده است.
کارکنان امداد و تعمیرات شرکت گاز استان در محل حاضر و در حال انجام تعمیرات پارگی شبکه گاز می باشند و جریان گاز مشترکین محدوده یاد شده حداکثر تا ساعت ۱۳/۰۰ برقرار می گردد.
لذا ضمن پوزش از مشترکین گرامی، خواهشمند است ضمن صبوری و رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای شرکت گاز، از هرگونه دستکاری تأسیسات و وسائل گازسوز منزل خودداری و در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس برقرار نمایند.
*مشترک گرامی:* به منظور افزایش ضریب ایمنی پس از قطع گاز شبکه، نسبت به بستن شیر اصلی گاز قبل از کنتور اقدام و تا پس از وصل شدن جریان گاز توسط نیروهای امداد نسبت به باز نمودن آن اقدام نفرمایید.
لازم به ذکر است پس از برقراری جریان گاز در خطوط شبکه شهری مناطق یاد شده، نیروهای امدادی شرکت گاز شخصاً به درب منازل کلیه مشترکین مراجعه و اقدام به وصل گاز می‌نمایند.
روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان