دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

حضور جمعی از تولید کنندگان و صنعتگران در دادسرا و تجلیل و تقدیر از دادستان و مجموعه دادستانی مرکز استان ایلام!
 

صبح امروز(شنبه پنجم تیرماه ۴۰۰) جمع زیادی از تولید کنندگان، صنعتگران، سرمایه گذاران و صنوف مختلف به میمنت هفته قوه قضائیه و به پاس حمایت های بی دریغ و دلسوزانه ای که در راستای رونق تولید و رفع موانع شان صورت گرفته بود؛ با حضور در دادسرای ایلام از دادستان و مجموعه دادستانی مرکز استان ایلام تقدیر و تجلیل کردند.

دادستان مرکز استان ایلام در این دیدار با تقدیر و قدردانی از این اقدام ارزشمند؛ وظیفه و رسالت اصلی دادستان ها و مجموعه دادستانی ها را حمایت بی دریغ از تولید کنندگان، صنعتگران، سرمایه گذاران و اشتغال آفرینان و تلاش بی وقفه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اوامر ریاست قوه قضائیه دانست و گفت: با تمام وجود از تولید کنندگان و صنعتگران حمایت می کنیم و با رفع موانع و مشکلات شان هرگز نخواهیم گذاشت که چرخ واحد‌های تولیدی در سطح استان از حرکت بایستد.

«دکتر افشار خسروی زاد» با بیان اینکه وظیفه ما حمایت بی منت و خدمتگزاری بی وقفه است، اظهار داشت: مجموعه دادستانی مرکز استان ایلام با تمام وجود پذیرا و حامی تولیدکنندگان است و تمام تلاش خود را برای رفع موانع شان بکار خواهیم بست و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

گفتنی است؛ این گونه اقدامات و قدرشناسی ها، ستودنی و شایسته تقدیر است و نشان دهنده «خلوص و خدمت» کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و «قدردانی و قدرشناسی» از مجاهدت های خالصانه و خدمات عام المنفعه و خداپسندانه است.

لازم به ذکر است؛ «رضا محمدرحیمی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز با حضور در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران؛ از این اقدام و حرکت «قدرشناسانه» آنان تجلیل به عمل آورد و حمایت‌های همه جانبه دادستان و مجموعه دادستانی مرکز استان ایلام از جامعه هدف (تولیدکنندگان، صنعتگران، سرمایه‌گذاران، اشتغال آفرینان) را ستودنی، شایسته تقدیر و کم نظیر ارزیابی کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار هر کدام از تولید کنندگان در فضایی صمیمانه، به بیان نقطه نظرات و موانع و مشکلات شان پرداختند و برای پیگیری و رفع آنها قول مساعد داده شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان