پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

مدیرکل گمرک استان ایلام از تداوم صادرات در مرز مهران خبر داد و گفت: ظرف سه ماه اول سال جاری ۲۰۸ میلیون دلار کالا از مرز مهران صادر شده است.

روح‌الله غلامی ، از تداوم صادرات در مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: ظرف سه ماه اخیر ۲۰۸ میلیون دلار کالا از مرز مهران صادر شده است.

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: این حجم از صادرات نشانه تداوم صادرات، امن بودن مرز مهران و فراهم شدن امکانات اولیه برای تامین نظر تجار در انتخاب این مرز برای صادرات کالا و خدمات خود است.

 وی میزان کالاهای صادره را ۴۴۳  هزار تن عنوان کرد و افزود: از این مقدار ۷۱۳۰۰ تن به ارزش ۱۹۶۰۰۰۰۰ دلار مربوط به محصولات کشاورزی بوده است.

رویترز: ایران 200میلیون بشکه نفت آماده برای صادرات دارد


غلامی به اقدامات پیشگیرانه مختص شرایط موجود کرونایی اشاره کرد و گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی در امر صادرات کالا انجام می‌شود.

وی قاچاق کالا از مرز مهران را ناممکن اعلام کرد و یادآور شد: تمام اقدامات نظارتی برای پیشگیری از قاچاق کالا در مرز مهران به‌دقت و وسواس انجام می‌شود.

مدیرکل گمرک استان ایلام با اعلام و تصویب منطقه آزاد تجاری مهران، این مرز به‌عنوان پیشران توسعه استان و پیشتاز در صادرات خواهد شد و اداره کل گمرک استان نیز متناسب با این شرایط تمام اقدامات را برای نقش فعال خود در پیشران توسعه استان و پیشتاز در صادرات را انجام و یا در حال انجام دارد


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان