سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 18 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی: رئیسی نماد عدالت است و ریشه مفسدان را میخشکاند

علی اکبر بسطامی مسئول نهادهای انقلابی و حمایتی ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی در افتتاحیه ستاد زاگرس نشینان استان، ضمن تبریک روز دختر و دهه کرامت، گفت: در مکتب علوی و فاطمی، جایگاه زنان رفیع است و در اسلام بر حقوق برابر زن و مرد تاکید بسیار شده است، افرادی که امروز بر مظلومیت زنان اشک تمساح می ریزند، بدانند که جایگاه زنان در اسلام بسیار والا و رفیع است.

وی افزود: با یک بررسی اجمالی در احکام بالادستی توسعه کشور متوجه خواهید شد دولت تا چه حد از برنامه های احکام توسعه در ارتباط با زنان را اجرا کرده است

بسطامی تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان می دهد که دولت دوازدهم در حوزه زنان، بیش از ۷۰ درصد قانون بالادستی و برنامه ششم توسعه مرتبط با آن‌ها را اجرا نکرده است.

وی اظهار کرد: دولت در حوزه زنان، ایثارگران و توسعه استان های نفت خیز و محروم کاری انجام نداده است.
بسطامی مبارزه با فساد و رانت را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی دانست و افزود: انتخاب آیت الله رئیسی توسط مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخابی از جنس مردم خواهد بود.

وی گفت: رئیس جمهور منتخب باید عملگرا، پاکدست، مسلط به امور اقتصادی، از جنس مردم و همراه مردم باشد که پاکدستی، عدالت خواهی و فسادستیزی سه مشخصه اصلی آیت الله رئیسی است.

نماینده مردم ایلام گفت: آیت الله رئیسی در مقام قاضی و در قوه قضائیه بیش از ۲۰۰۰ بنگاه و کارخانه بزرگ را بازگشایی کرده و به سفره جمع کثیری رونق بخشیده است.حال اگر به‌عنوان رئیس قوه مجریه به‌عنوان قدرتمندترین قوه اجرایی کشور انتخاب شود، بدون تردید گره گشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور که در نتیجه بی تدبیری مسئولان به‌وجود آمده، خواهد بود.
بسطامی اظهار داشت: آنچه در این ۸ سال در استان های محروم و مرزی اتفاق افتاد حاصل بی تدبیری این دولت بود.

وی خاطرنشان کرد: در اسناد بالادستی به صراحت عنوان شده که مناطق مرزی، نفتی و گازی باید به راه ریلی وصل شوند. چرا استان ایلام در هشت سال دولت آقای روحانی نباید یک راه ریلی داشته باشد. چرا ایثارگران ما در استفساریه‌ی توجه به ایثارگران مورد بی مهری این دولت قرار گرفتند.

این نماینده مجلس افزود: امروز در تریبون های ستادهای انتخاباتی، بعضی از ایلامیان ساکن تهران، سخنران محافل شده اند که هر چهار سال یک‌بار می آیند و غم‌گسار مردم ایلام می شوند. ای کاش همین آقایان در زمانی که جوانان ما از این استان به خاطر عدم اشتغال مهاجرت کردند می آمدند و کاسه داغ‌تر از آش می‌شدند.

وی اضافه کرد: مادامی که فقر در استان ایلام بالاترین نرخ فلاکت در کل استان های کشور را دارد در کنار این مردم قرار می گرفتند.

بسطامی اظهار داشت: نظام ما مبتنی بر ولایت و قران است، شاه بیت و اصل اساسی نظام انسانیت است. و جمهوریت مردم در کنار اسلامیت تحقق پیدا می کند. آنهایی که معتقدند در جمهوری اسلامی نیم بند جمهوری باقی مانده است، علیه آرمان‌های امام، ولایت، مشی شهیدان و حاج قاسم سلیمانی‌ها هستند، ما برای این نظام هزینه کرده ایم، هزینه ما ده‌ها و صدها شهید مثل شهید قاسم سلیمانی هاست. درخت تنومند این نظام برگرفته از خون شهداست. مردم ما جمهوریت نظام در سایه ی اسلامیت معنی پیدا می کند.

وی افزود: آن‌هایی که نگاهشان این است که مردم دلسرد شدند عامل سردی مردم چه کسانی هستند؟ عامل دل سردی مردم آن‌هایی هستند که سال‌های سال مردم را فراموش کرده اند.

بسطامی در پایان اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان ایلام را به مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات پیش رو دعوت می‌کنم، انتخاباتی که سرنوشت ساز است و سرنوشت فرزندانمان به آن گره خورده است و به فضل خداوند صبح پیروزی نزدیک است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان