دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

نشست ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی با تشکل ها و ستادهای مردمی انتخاباتی در استان ایلام با حضور یوسف نوری معین ستاد مرکزی انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان های ایلام کرمانشاه، همدان و لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی مقدم رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان ایلام، جانشین شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان و تشکل ها و ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان روز جمعه در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی مقدم در این نشست ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی ره و قیام ۱۵ خرداد، به سجایای اخلاقی امام راحل عظیم الشان اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی، که همواره از ایشان به عنوان بزرگمرد در جهان یاد می شود، پرچمدار نهضت امام حسین (ع) در دوران معاصر و عصر غیبت بود.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان ایلام افزود: آیت الله رئیسی دارای سوابق درخشانی هم در تبعیت از ولایت فقیه و هم در مدیریت هستند و یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های سوابق ایشان همواره رعایت اصول اخلاقی بوده است و در گذشته با تکیه بر این اصل، در میدان رقابت انتخاباتی جهت خدمت به مردم حضور داشته اند.
وی با تاکید بر لزوم تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: اکنون دشمنان به عناوین مختلف و با حربه های گونان درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، از این رو قطعاً ملت ایران با وحدت و همدلی در این آزمون نیز همچون گذشته سربلند خواهند بود.
جانشین شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان نیز در این نشست ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام و عرض خیر مقدم، از روسای تشکلها و ستادهای انتخاباتی به عنوان فرماندهان میدان نبرد نام برد و گفت: امروز تبلیغات روانی دشمن از یک سو و عملکرد برخی مسئولانی که در خط انقلاب نبوده اند.
محمد تقی قاسمی افزود: در گروه بندی های مردم به سه دسته از افراد می توان اشاره کرد، افراد فی سبیل الله، فی سبیل طاغوت و افرادی که نسبت به اوضاع کشور بی تفاوت هستند، از این رو باید تلاش کنیم که افرادی را که نسبت به کشور و جامعه خود بی تفاوت هستند را به میدان بیاوریم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: مردم سرمایه های اجتماعی کشور هستند و باید تلاش کنیم تا امیدواری و نشاط را به جامعه بازگردانیم، تا یک انتخاباتی در تراز انقلاب و در تراز کشور عزیز و مقتدرمان برگزار کنیم.

یوسف نوری نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، و آغاز ولایت حضرت امام خامنه ای بر مسلمانان و شیعیان جهان، گفت: حضرت امام خمینی نقش بی بدیلی را برای مردم قائل بودند و در سال ۵۸ قانون اساسی را به رفراندوم گذاشتند و مردمی ترین و دموکراتیک ترین نظام را در این کشور برقرار کردند.

معین ستاد مرکزی انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان های ایلام کرمانشاه، همدان و لرستان از اقدامات انجام شده ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان ایلام تقدیر کرد و افزود: انتخاب آیت الله رئیسی که همواره حامی محرومان و مظلومان بوده است، انتخاب اصلح است.

وی افزود: در مولفه های قدرت در جهان، دولت مهمترین نقش را دارد. در عرصه سیاست خارجه اقدامات وزارت خارجه غیرقابل دفاع بوده است، چرا که ما دیپلماسی مشخصی نداشته ایم. در عرصه سیاست های اقتصادی و سایر حوزه ها نیز همین رویه وجود داشته است ولی امیدواریم با روی کار آمدن دولتی مقتدر، قوی و برای مردم محرومیت ها از بین برود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان