شنبه, 06 مرداد 1403
شنبه, 06 مرداد 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

در شورای سیاست گذاری ستاد مرکزی آیت اله رئیسی در استان ایلام تاکید شد:

همگرائی و انسجام نیروهای انقلاب ضامن استقرار دولت تحول خواه و انقلابی است

جلسه شورای سیاستگذاری مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی آیت اله رئیسی در استان ایلام با حضور یوسف نوری معین ستاد مرکزی انتخاباتی آیت اله رئیسی در استان های ایلام کرمانشاه، همدان و لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی مقدم و اعضای شورا برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب اله موسوی مقدم در این جلسه انتخابات را عرصه شکوه و تجلی اراده مردم دانست و گفت: با وحدت و انسجام نیروهای انقلاب و دلسوزان کشور زمینه استقرار دولت انقلابی و تحول خواه در کشور فراهم می شود.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان ایلام همه سلایق و جریانهای انقلابی را به زمان شناسی و انسجام دعوت کرد و بیان کرد: آیت الله رئیسی و استقرار ایشان در قوه مجریه، زمینه عمق استراتژیک نظام در عرصه های مختلف دو چندان خواهد شد.
محمد تقی قاسمی جانشین ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان ایلام نیز در این نشست دلسوزان و انقلابیون را به حمایت از آیت الله رئیسی دعوت کرد و افزود: با توجه به موقعیت حساس کنونی همه دلسوزان انقلاب و کشور باید در جهت مشارکت حداکثری تلاش نمایند.
یوسف نوری نیز در ادامه این نشست از وحدت و همدلی همه سلایق جریان انقلاب در استان ایلام تقدیر کرد و گفت: جریان انقلابی در استان ایلام باید در حمایت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش نمایند و با مشارکت حداکثری خود، تجلی بخش مردم سالاری خواهند بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان